Sunday 24 July 2011

BeriKaN aKu SeCebiS KasiHMu...

Buntu..keliru..apa pandangan orang nanti..semua tu mulai menhenyak fikiranku beberapa malam kebelakang ini..Ya Allah..betulkan pilihan ku ini..betulkah keputusanku selama ini..tersasarkah aku dari pentas kehidupanmu..sungguh..aku sukar mengerti keadaan diriku ini sekarang.

Allah,
Pada saat ini aku amat memerlukan keberkatan n keredhamu terhadap ku. Berilah aku peluang Ya Allah. Berilah aku secebis kasihmu walau ku tahu aku tak layak memilikinya. Aku sedar aku terlalu leka dengan dunia khayalan ciptaanku sendiri..selalu melalaikan suruhanmu.. Ya Allah...aku mohon keampunan daripadamu..

Allah,
Berilah aku peluang untuk aku membantu adik-adikku dalam membina masa depan mereka..
Berilah aku ruang untuk menuntut ilmu dan berkongsi dengan mereka..
Berilah aku kekuatan iman untuk tidak mensia-siakan mereka..

Sesungguhnya..di saat ini..aku benar2 memerlukan pertolonganmu Ya Allah

No comments:

Post a Comment